Covid 19 lees tussen die Lyne .help aseblief help you JY betaal mense om te lees . Lat hulle op OPRA mini begin Lees summit

Iemand wat warry sent a message to John Henry Steenhuisen.

To
John Henry Steenhuisen
From
Iemand wat warry
Subject
Covid 19 lees tussen die Lyne .help aseblief help you JY betaal mense om te lees . Lat hulle op OPRA mini begin Lees summit
Date
April 22, 2020, 9:53 a.m.
Hello mnr jammer . Maar as mnr mooi lees oor wat die government. Te Se het oor lock down. En covid 19 . Gooi hulle van begin af dat lock down tot September gaan wees . Tot Na winter. Ook dat hulle dit op I mooi manier gestel het Vir 6 maande geld aan mense betaal . Lees tusen die Lyne ook dat. S.A nie Kan werk nie omdat die in voer en uit voer van goet Na Ander Lande nie oop is nie . Hulle is ook op lock down . Dit beteekin nixs uit gevoer word nie. Lees op OPRAmin op foon elki dag . Dan Sal mnr Sien wat Ek bedoel. Mnr . Kom Ek as I Wit man Se dankie Vir ons presedent . Dat hy almal Se lewe gered het . Mnr kom Ek dit se plyn weg . Ons kan net Se dankie. Aseblief help eerder ons om ons kinders op home schooling te sit red ons kinders . Hou op om ons kinders Soos beeste Na slag pale toe will Stier om hulle Skool toe te laat Gaan . Mnr het JY kinders . As JY het Sal JY verstaan hoekom Ek jou vir hulp vra. Eerlik Ek Sal my kind uit Skool hou . Tot covid 19 verby is . En hom maar van internet af leer . Ek het nie geld om program te kry Vir home schooling nie maar Kan my beste doen . As ouer om my kind teleer

Future replies will be published here.